Belépés
Elrejt
BEJELENTKEZÉS
Azonosító
Jelszó
Változás a személyes kiszolgálásban a telephelyünkön II.
Változás a személyes kiszolgálásban a telephelyünkön II.
2020.11.17.

Sokféle megoldáson gondolkozunk, hogy a személyes kiszolgálás zavartalanul folytatódhasson a lehető legkevesebb kényelmetlenség és korlátozás mellett. Mindenképpen figyelünk arra, hogy Te is és a munkatársaink is a körülményekhez képest a legnagyobb biztonságban legyetek. Újabb lépéseket tettünk az elmúlt hetek tapasztalatai alapján és átszerveztük az árukiadást: újra megnyithattuk az ügyfélszolgálatunk egy részét. Itt vannak a részletek.

A kollégáink folyamatosan elemzik a tapasztalatokat és figyelik a visszajelzéseiteket, hogy a személyes ügyintézés és áruátvétel során a hatékonyság, a kényelem és magas szintű biztonság is együtt megvalósítható legyen.

Átszervezve az árukiadás folyamatát ismét megnyitottuk az ügyfélszolgálatot. Az ügyfélszolgálatra a raktárkapun át vezet még az út, ahonnan munkatársaink segítenek a házirendben, a számlakiállításban, fizetésben és áruátvételben.

A maszk használata kötelező és továbbra is kérünk a távolságtartásra és a személyes kontaktusok korlátozására. Ami a megszokottaktól továbbra is eltér:

- az ügyfélszolgálatra a raktár fedett bejáratán keresztül tudsz bejönni

- az árukiszolgálásra, bankkártyás fizetésre, szerviz ügyintézésre a helyszínen kitett tájékoztatókat követve kerül majd sor

- mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérünk, hogy várakozás közben viselj maszkot - enélkül nem tudunk kiszolgálni - és tartsd a megfelelő távolságot (1.5 méter) a többi vásárlótól!

Ezúton is köszönjük a megértésedet és az együttműködésedet!

Az adminisztrációt nagy mértékben csökkenti, ha elektronikus számlát kérsz papír helyett. Ha még nem tetted meg, akkor Weboldalunkon a Partnerközpontban található E-számla igényfelmérés menüpontban válaszd ki a legördülőben az "Igen, tudok e-számlát befogadni" opciót. Ezt bármikor megteheted, abban az esetben is, ha előtte valamikor megelőzőleg valamely másik opciót választottad. Ezt követően munkatársaink megküldik számodra a szerződés-tervezetet, melynek visszaérkezése után fogjuk tudni élesíteni a rendszert. Ha ezzel kapcsolatban további információra van szükséged, készségesen állunk rendelkezésedre a penzugy@jtc.hu elérhetőségen. További infókat az e-számláról itt találsz.

 

A Te és a mi egészségünk védelmének érdekében tisztelettel arra biztatunk, hogy

- lehetőség szerint minimalizáld a személyes áruátvételt, inkább rendelj házhoz szállítással!

- rendelj weben és fizess azonnali előre átutalással!

- a hibás termékeket küldd el futárral a szervizünkbe, mi is így küldjük majd vissza Neked.

 

A fentiek mindannyiunk érdekeit szolgálják, együttműködésedet köszönjük.

JTC Kft. ügyvezetés