Garancia útmutató
A JTC mindig is híres volt arról, hogy a számítástechnikai alkatrészek piacán messze elkerülte a bizonytalan helyről származó, rossz minőségű termékek forgalmazását. De sajnos ami elromolhat, az el is romlik, a legnevesebb gyártók termékeivel is előfordulhat, hogy azok meghibásodnak. Nagykereskedésünk az esetek nagy részében egy év garanciát vállal az alkatrészekre, de igen sok termékünk garanciája 2, 3, vagy több évre, esetleg élettartamra szól.
A termékek adatlapján feltüntetjük, hogy a termékre mennyi idő a garancia, és azt hol lehet érvényesíttetni.
Innen az út kétfelé ágazik:
Cégünk mindig arra törekedett - reméljük sikerrel -, hogy a garanciális alkatrészek cseréjét, javítását szakszerűen, a legrövidebb idő alatt megoldja. A termékeket először bevizsgáljuk. Ezen a ponton szeretnénk leszögezni, hogy az adott termék pontos hibaleírása elengedhetetlen a hatékony és gyors bevizsgálás szempontjából. Ha a szerviz szakvéleménye után a termék a rossz minősítést kapja, és van raktáron, akkor azt természetesen azonnal kicseréljük. Ha nincs raktáron, és nem is várható, akkor helyettesítő terméket ajánlunk fel helyette, vagy jóváírjuk. Fontos tudnivaló, hogy nem áll módunkban a szervízbe doboz (csomagolás), csatlakozók, meghajtók nélkül behozott termékek ezen részeit utólag pótolni!
Előfordulhatnak ettől eltérő garanciális feltételek, például saját garanciapapírral rendelkezik a termék, de azt 3 napon belül mégis hozzánk kell visszahozni. Honlapunkon az adott termék adatlapján pontos információt találsz a garanciális feltételekről, de ügyfélszolgálatos és szervizes munkatársaink is készséggel adnak felvilágosítást