Szerviz és garancia
Felkészült szerviz-technikus munkatársaink szakértelmének és a gyártókkal való szoros együttműködésnek köszönhetően, a garanciális ügyintézés legendásan jó nálunk. Akik régóta ezen a piacon mozognak, tudják, hogy a szerviz és a garancia ügyintézés minősége és időtartama mennyire fontos a napi üzletmenetben.
A nálunk vásárolt és később meghibásodott terméket, a garanciajeggyel és a hibaleírással együtt telephelyünkre kell visszajuttatni. Amennyiben a hibás termék javítást, vagy tartós bevizsgálást igényel, a garanciális ügyintézés állapotai folyamatosan nyomon követhetők a webáruházban. A javítás elkészüléséről, cseretermék átvételéről igény esetén e-mail-es értesítőt küldünk.
Ha a terméknek saját márkaszervize van, akkor a hozzá adott külön garanciajegyen feltüntetett, az adott importőr által biztosított garanciális feltételek az érvényesek. A garancia teljesítésének helye a garanciajegyen feltüntetett cím.
On-line webáruházunkban lehetőség van a sorozatszám keresésre, így ha a garanciajegy, vagy a számla nincs éppen kéznél, akkor is ellenőrizhető a meghibásodott termék vásárlásának dátuma, illetve garancia ideje.